Software voor creatives
Werk samen in projecten, processen en succes


Blijf dicht bij de klant en je co-workers!

Projecten & budget

Notificaties

Bestanden

Planning & taken


Urenregistratie

Marketingdashboard

Eigen app

Offertes & facturen
Eindelijk, alles op 1 plek en mijn klanten kunnen het niet vergeten of kwijtraken.
Tevreden klanten

Jonas van de koop - online marketeer

Projectmanager
Houd overzicht
Planning, uren fiatteren, notificaties versturen, rapportages en meer. Zodra je inlogt op Creativez kom je in een overzichtelijk dashboard en hebben zowel jij, je co-workers als je klant overzicht in de projecten en taken. Stuur notificaties naar je co-workers en klanten en integreer met je eigen tools zoals Dropbox, OneDrive of Google Drive.

Co-worker
Voorkom faalkosten
Urenregistratie, projecten en taken, documenten delen en meer. Eindelijk op een handige manier de uren registreren van jezelf en je co-workers en meteen factureren. Nooit meer wachtwoorden vergeten, makkelijk documenten delen. En dat alles met een eigen app!

Klantenportaal
Hou je klant dichtbij!
Projecten, bestanden notificaties, offertes, facturen, marketingdashboard. Ze hoeven nooit meer bestanden ‘kwijt te zijn’ of wachtwoorden en afspraken te vergeten.
Projecten overzichtelijk top één plek
Bekijk de video
Plan nu een demo in
Creativez is software speciaal voor de creatieve teams die werken op projectbasis zoals (digital) marketeers, designers, softwareontwikkelaars, tekstschrijvers, reaclamebureaus en vormgevers. Wij ontwikkelen (ERP) software en apps die simpel te gebruiken zijn, inzicht geven, tijd besparen en faalkosten voorkomen.
Integraties met je huidige tools:








Duidelijke pakketten en simpel op te schalen
Onze pakketten & Prijzen
Basic
Incl. 5 gebruikers, max 20 gebruikers- Urenregistratie
- Projecten en werkbonnen
- Creativez app
- Offertes & facturen
- Rapportages
- Documenten
- Notificaties
- In de cloud
- Max 1 administratie (B.V.)
- € 50,00 / extra 5 gebruikers /maand
Premium
Incl. 20 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Starter +
- Projectplanning
- Payroll
- Marketingdashboard
- Opleverbon + handtekening
- Maatwerk koppelingen
- € 125,00 / extra 10 gebruikers / maand
Whitelabel
Inclusief 30 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Premium+
- Eigen app
- Maatwerk mogelijkheden
- Geavanceerde koppelingen
- Starten vanaf € 799,- / maand
Basic
Incl. 5 gebruikers, max 20 gebruikers- Urenregistratie
- Projecten en werkbonnen
- Creativez app
- Offertes & facturen
- Rapportages
- Documenten
- Notificaties
- In de cloud
- Max 1 administratie (B.V.)
- € 50,00 / extra 5 gebruikers /maand
Premium
Incl. 20 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Starter +
- Projectplanning
- Payroll
- Marketingdashboard
- Opleverbon + handtekening
- Maatwerk koppelingen
- € 125,00 / extra 10 gebruikers / maand
Whitelabel
Inclusief 30 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Premium+
- Eigen app
- Maatwerk mogelijkheden
- Geavanceerde koppelingen
- Starten vanaf € 799,- / maand
Creativez voor de creatieve industrie
- Speciaal voor (digital) marketeers, designers, editors, softwareontwikkelaars, tekstschrijvers, reclamebureaus en vormgevers.
- Krijg meer inzicht, bespaar tijd en voorkom faalkosten.
- Eigen consultant die gespecialiseerd is in jouw branche.
- Marketingdashboard: je klant heeft in een overzicht van de bezoekersaantallen, SEO, Ads en meer in jouw eigen app!
- Projectregistratie, planning, offertes, notificaties, bestanden, factureren, uren registreren, klantenportaal, projectmanagerportaal, co-workersportaal en meer.


Onze consultants helpen u op weg
Hoe werkt het?
Makkelijk instappen & snel van start
Speciaal voor (digital) marketeers, designers, softwareontwikkelaars, tekstschrijvers, reclamebureaus en vormgevers. Wij ontwikkelen (ERP) software en apps die simpel te gebruiken zijn, inzicht geven, tijd besparen en faalkosten voorkomen. We zijn continu bezig met het innoveren van onze software en apps en het verbeteren van onze software. Op deze manier kunnen we snel schakelen en de best passende producten bieden voor jouw craft. Met Creativez heb je meer inzicht, wordt tijd bespaard en voorkom je faalkosten. Bekijk de video hierboven en maak kennis met Creativez.
Wanneer je een nieuwe auto koopt willen de meeste mensen hem eerst uitproberen. Dat geldt natuurlijk al helemaal voor de software waarmee je je bedrijf gaat voeren.
Plan daarom een gratis demo in!
Waaruit bestaat de demo:
- 30 minuten durende belafspraak met een adviseur met kennis van jouw vakgebied
- Je krijgt alle gelegenheid om alles uit te proberen en vragen te stellen.
- Je kunt je demo-account gratis 14 dagen uitproberen.
Starten met nieuwe software. ZZP’ers redden zich meestal zel wel met Creativez, maar bij bedrijven met complexere bedrijfsprocessen komt er veel bij kijken. Daarom willen wij voorkomen dat je in de eerste periode vooral druk bent met het vullen van de software.
Starten met de nieuwe software / apps
Met de instapservice leveren we in één dag de Creativez software en apps werkend op. Alles is in de cloud dus jij, je medewerkers en je klanten hoeven alleen maar een app te downloaden uit de Apple Store of Google Playstore of online in te loggen via de Google Chrome browser.
Eerst lever je bij ons de stambestanden aan (zoals klanten en medewerkers). Ook lever je voorbeelden aan van bijvoorbeeld intakeformulieren, offertes en facturen. Vaak kan dit op afstand (via Skype, Zoom of Teamviewer bijvoorbeeld). Wij zorgen ervoor dat alle gegevens op de juiste plek in het systeem komen te staan.
Marketingdashboard en bestanden
Als je aan de slag wilt met het marketingdashboard kunnen wij deze configureren en uitleg geven over hoe je dit zelf kan doen. Ook de integraties met je filesharing systeem zoals Onedrive, Dropbox of Google Drive zullen we realiseren.
Uiteraard werkt de consultant in nauw samen met iemand of meerdere mensen van jullie kant tijdens de instapservice. Hierdoor is er voldoende tijd om het systeem precies aan te laten sluiten op de werkwijze van het bedrijf. Bovendien zal de consultant een algemene uitleg over de software en de apps geven zodat je zelf snel aan de slag kunt gaan met de tools. Daarna staat onze klantenservice paraat bij wanneer je ondersteuning nodig hebt.
Onlosmakelijk verbonden aan de keuze van nieuwe software(-onderdelen) of apps is het implementatietraject. Als je wilt gaan autorijden, moet je ook rijlessen volgen, toch? Hetzelfde geldt voor software.
Het is natuurijk zo dat het aantal dagdelen en de duur van de implementatie in hoge mate afhankelijk is van de automatiseringseisen en -wensen. Het implementatietraject van een bedrijf dat bijvoorbeeld in eerste instantie de urenregistratie, notificaties en facturatie wilt opstarten, verschilt natuurlijk van een bedrijf dat zijn hele bedrijfsvoering wilt automatiseren.
Implementatieplan
Om deze redenen stelt de consultant samen met de daarvoor aangewezen personen binnen jouw bedrijf een nauwkeuring plan op om de ingebruikname zo efficiënt en makkelijk mogelijk te laten verlopen.
Het plan wordt opgedeeld in dagdelen en vindt plaats bij jullie op locatie. We kunnen deze dagdelen ook los inplannen. Bijvoorbeeld voor het leren van een nieuwe module (zoals marketingdashboard of de urenregistratiemodule). Of om met de apps te leren werken, of om instructies te krijgen over de nieuwste updates.
Daarnaast is de afdeling support tijdens werkdagen telefonisch bereikbaar. Indien er kleine aanpassingen nodig zijn, dan wordt dat direct geregeld.
Klantenreviews
Succesvolle samenwerkingen: luister niet alleen naar ons, maar vraag het onze klanten!

Yves
Video-editor
Al mijn projecten altijd overzichtelijk bij de hand in mijn app, dat is ideaal!


Nils
Webdesigner
Ik geef mede-ZZP’ers en mijn klanten makkelijk toegang tot een project.


Bente
Online strategist
Het marketingdashboard voor de klant en de projectmodule zijn echt gamechangers!
