Software voor de bouw
Bespaar geld, tijd en hoofdpijn

Weg met die papierhandel!

Projectmanager
Portaal
Planning, uren fiatteren, inkoopfacturen controleren en meer

Klantenportaal
Kom professioneel over
Opnames en inspecties, stuur offertes, facturen en nog veel meer.


Medewerkersportaal
Weg met die papierhandel
Urenbriefje, werkbon, opleveringen en meer.

Eigen app
in uw huisstijl
Een eigen app in de app-stores volledig in uw huisstijl. Wie wil dat nou niet?
Eindelijk heb ik alle uren, offertes, opleverbonnen en facturen inzchtelijk!
Tevreden klanten

Ronald De Laat - eigenaar verhuisbedrijf

Inzicht
Alles duidelijk
Zodra je inlogt op Builderz kom je in een overzichtelijk dashboard en heb je eenvoudig inzicht in je bedrijf. In een oogopslag overzicht van je personeel, onderhanden projecten en de financiën.

Tijd besparen
Minder kantoorwerk
Met de digitale planning heb je direct inzicht in de projecten en stuur je opdrachten naar de smartphone of tablet van de werknemer. Uren registreren van jezelf, je medewerkers en onderaannemers was nog nooit zo makkelijk.

Schep orde in de chaos
Alle informatie op een plek. Zoals contactgegevens, uren-, materiaal- en afvalregistraties, bestelbonnen, bestek, tekeningen en overige documentatie. Ook vind je hier onderaannemers en opdrachtgever informatie.
Bekijk de video
Plan nu een demo in
Builderz is software speciaal voor bouwbedrijven, installateurs, verhuisbedrijven, aannemers, schilders en stukadoors. Wij ontwikkelen (ERP) bouwsoftware en apps die simpel te gebruiken zijn, inzicht geven, tijd besparen en faalkosten voorkomen.






Start nu met werken in de cloud
Onze pakketten & Prijzen
Starter
Incl. 5 gebruikers, max 20 gebruikers- Urenregistratie
- Projecten en werkbonnen
- Builderz app
- Offertes & facturen
- Rapportages
- Documenten
- Notificaties
- In de cloud
- Max 1 administratie (B.V.)
- € 50,00 / extra 5 gebruikers /maand
Premium
Incl. 20 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Starter +
- Projectplanning
- Payroll
- Inkoop
- Opleverbon + handtekeningMaatwerk koppelingen
- € 125,00 / extra 10 gebruikers / maand
Whitelabel
Inclusief 30 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Premium+
- Eigen app
- Maatwerk mogelijkheden
- Geavanceerde koppelingen
- Starten vanaf € 799,- / maand
Starter
Incl. 5 gebruikers, max 20 gebruikers- Urenregistratie
- Projecten en werkbonnen
- Builderz app
- Offertes & facturen
- Rapportages
- Documenten
- Notificaties
- In de cloud
- Max 1 administratie (B.V.)
- € 50,00 / extra 5 gebruikers /maand
Premium
Incl. 20 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Starter+
- Projectplanning
- Payroll
- Inkoop
- Opleverbon + handtekeningMaatwerk koppelingen
- € 125,00 / extra 10 gebruikers / maand
Whitelabel
Inclusief 30 gebruikers, vanaf 20 gebruikers- Alles van Premium+
- Eigen app
- Maatwerk mogelijkheden
- Geavanceerde koppelingen
- Starten vanaf € 999,- / maand
Builderz voor de bouw, onderhoud en service.
- Speciaal voor bouwbedrijven, installateurs, verhuisbedrijven, aannemers, schilders en stukadoors.
- Krijg meer inzicht, bespaar tijd en voorkom faalkosten.
- Eigen consultant die gespecialiseerd is in jouw branche.
- Werkbonnen, planning, opleverbonnen, factureren, uren registreren, klantenportaal, projectmanagerportaal, medewerkersportaal en meer.


Onze consultants helpen u op weg
Hoe werkt het?
Makkelijk instappen & snel van start
Speciaal voor bouwbedrijven, aannemers, schilders, stukadoors, verhuisbedrijven en installateurs. Wij zijn continu bezig met het innoveren van onze software en apps en het verbeteren van onze (ERP) bouwsoftware. Op deze manier kunnen we snel schakelen en de best passende producten bieden voor jouw branche. Onze producten geven inzicht, besparen tijd en besparen faalkosten. Bekijk de video hierboven en maak kennis met Builderz.
Wanneer je een nieuwe auto koopt willen de meeste mensen hem eerst uitproberen. Dat geldt natuurlijk al helemaal voor de softwar waarmee je je bedrijf gaat voeren.
Plan daarom een gratis demo in!
Waaruit bestaat de demo:
- 30 minuten durende belafspraak met een adviseur met kennis van jouw branche.
- Je krijgt alle gelegenheid om alles uit te proberen en vragen te stellen.
- Je kunt je demo-account gratis 14 dagen uitproberen.
Starten met nieuwe software. Als je dat zelf doet komt er veel bij kijken. Daarom willen wij voorkomen dat je in de eerste periode vooral druk bent met het vullen van de software.
Starten met de nieuwe software / apps
Met de instapservice leveren we in één dag de Builderz software en apps werkend op. Alles is in de cloud dus jij, je medewerkers en je klanten hoeven alleen maar een app te downloaden uit de Apple Store of Google Playstore of online in te loggen via de Google Chrome browser.
Eerst lever je bij ons de stambestanden aan (zoals klanten en medewerkers). Ook lever je voorbeelden aan van bijvoorbeeld opleverbonnen, werkbonnen offertes en facturen. Vaak kan dit op afstand (via Skype, Zoom of Teamviewer bijvoorbeeld). Wij zorgen ervoor dat alle gegevens op de juiste plek in het systeem komen te staan.
Uiteraard werkt de consultant in nauw samen met iemand of meerdere mensen van jullie kant tijdens de instapservice. Hierdoor is er voldoende tijd om het systeem precies aan te laten sluiten op de werkwijze van het bedrijf. Bovendien zal de consultant een algemene uitleg over de software en de apps geven zodat je zelf snel aan de slag kunt gaan met de tools. Daarna staat onze klantenservice paraat bij wanneer je ondersteuning nodig hebt.
Onlosmakelijk verbonden aan de keuze van nieuwe software(-onderdelen) of apps is het implementatietraject. Als je wilt gaan autorijden, moet je ook rijlessen volgen, toch? Hetzelfde geldt voor software.
Het is natuurijk zo dat het aantal dagdelen en de duur van de implementatie in hoge mate afhankelijk is van de automatiseringseisen en -wensen. Het implementatietraject van een bedrijf dat bijvoorbeeld in eerste instantie de urenregistratie, opleverbonnen en facturatie wilt opstarten, verschilt natuurlijk van een bedrijf dat zijn hele bedrijfsvoering wilt automatiseren.
Implementatieplan
Om deze redenen stelt de consultant samen met de daarvoor aangewezen personen binnen jouw bedrijf een nauwkeuring plan op om de ingebruikname zo efficiënt en makkelijk mogelijk te laten verlopen.
Het plan wordt opgedeeld in dagdelen en vindt plaats bij jullie op locatie. We kunnen deze dagdelen ook los inplannen. Bijvoorbeeld voor het leren van een nieuwe module (zoals facturatie of de urenregistratiemodule). Of om met de apps te leren werken, of om instructies te krijgen over de nieuwste updates.
Daarnaast is de afdeling support tijdens werkdagen telefonisch bereikbaar. Indien er kleine aanpassingen nodig zijn, dan wordt dat direct geregeld.

Nick
Sterke Mannen
Ze vullen eindelijk hun uren in. Buiderz zorgt voor rust in de tent.


Robbert
Bos Schilderwerken
Door builderz heb ik alle opleverbonnen en facturen inzichtelijk!


Bente
Elektroco
Onze klanten hebben makkelijk inzicht in de voortgang van de klussen.
